Csakennyikell 6. hét 4. nap beszámoló

Kategória: Csakennyikell napról napra | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Akkor jöhet az AB tesztelés. Naná, hogy nem a vércsoportodról van szó. Ma megtanultuk, hogyan dönthetjük el, melyik címsor, tartalom, ajánlat a lehető legkifizetődőbb nekünk.

Már megtanultuk mérni és elemezni az oldalainkat. Ahogy megismerjük a konverziós számokat, eldönthetjük, hogy akarunk e változtatni rajta, vagy tökéletesen elégedettek vagyunk vele.

 

Csakennyikell 6. hét 4. nap beszámoló

 

Amennyiben változtatnánk, akkor jön a képbe az AB tesztelés. Gyakorlatilag arról van szó, hogy egyetlen dolgot megváltoztatunk mondjuk a landing oldalunkon és összehasonlítjuk az előző verzió teljesítményével.

Erre is van egy kiváló szoftvere a Google-nak, mégpedig az Optimize. Ennek a segítségével bármit megváltoztathatunk az oldalunkon, egyéb programok használata nélkül.

Vegyük például azt az esetet, hogy a sales oldaladon csak az emberek 2%-a vásárol. Látod az adatokból, hogy a látogatók legnagyobb része csupán pár másodpercet tölt az oldalon. Ez arra enged következtetni, hogy nem sikerült megragadni a figyelmüket és el sem olvassák az ajánlatodat.

Ha még nem tetted, iratkozzz fel a hírlevelemre és mindenről értesülni fogsz, ami hasznos.

Új figyelemfelkeltő részre van szükséged. Itt jön képbe az Optimize. Létrehozod az oldalad egy másolatát és átírod a figyelemfelkeltő részt, majd beállítod a programban, hogy a látogatóknak 50-50%-ban mutassa hol az egyiket, hol pedig a másikat. Így pontosan látni fogod, melyik teljesít jobban. Megadhatsz több változatot is és azok közt is eloszthatod egyenlő arányban a forgalmat, hogy pontosan lásd a különbséget. Ha elég adat áll rendelkezésedre, akkor kiválaszthatod a legjobban teljesítőt, és használhatod kizárólag azt.

Ugyan ez az eljárás ha már meg van a figyelemfelkeltő rész. Csinálhatsz változatokat a sztori részre is, sőt még az árra is, mert egy felhasználónak mindig csak egy fajta hirdetés jelenik meg.

 

Csakennyikell 6. hét 4. nap beszámoló

 

A lényeg, hogy mindig csak egy dolgon változtass és úgy csináld az összehasonlítást. Ahogy meg van a legjobb, akkor változtasd csak meg a következő részt az oldalon! Mindig csak egyet. Vagy címsort tesztelsz, vagy sztorit, vagy árat. Mindig „vagy” és sohasem „és”!

Az Optimize szoftvert is a Tagmanagerbe érdemes beágyazni. Brutálisan hasznos része lesz ez a marketingednek.

Igazából ez ennyire egyszerű. Nem is akartam többet írni róla. Inkább lépjünk tovább arra, hogyan automatizáld úgy az email küldéseket, hogy mindenki csak a neki megfelelő levelet kapja meg, és már nem releváns levelek, ne menjenek ki feleslegesen a feliratkozóidnak.

Ez jön holnap.

 

Ha érdekel, hogy mi történt eddig vagy mi jön még ez után a kihívásban, akkor iratkozz fel a hírlevelemre ! Nem mindent fogsz megtalálni a blogon.

Bővebb infót itt találsz a kihívásról: 

 

Bármi kérdésed, észrevételed van, lépj velem kapcsolatba  vagy akár a Facebook oldalamon! És ha már ott jársz, kattints a LIKE-ra, ha tetszenek az írásaim!

Köszi, hogy itt voltál ma is! :)

Szép napot! :)

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : ab teszt, mérés, tesztelés, csek, csakennyikell, csak ennyi kell, marketing, online vállalkozás

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket:


Szerző

Kapcsolódó cikkeink:

 

.

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.