Csakennyikell 5. hét 2. nap beszámoló

Kategória: Csakennyikell napról napra | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Álom 100-as lista. Elsőre úgy hangzik, mint a 100 leginkább vágyott dolog az életedben. Mint egy álomtabló. Pedig nem az.

 

Csakennyikell 5. hét 2. nap beszámoló

 

Ahhoz, hogy az üzleted szempontjából minőségileg a legkiválóbb közönséget érhesd el, olyan helyekre kell bekerülni, ahol a potenciális vevőid már tömegével jelen vannak. Amikor bekerülsz egy ilyen helyre és valamilyen formában megjelenik a hirdetésed, az üzleted forgalma egy csapásra óriásit fejlődhet.

Persze nem mindig egyértelmű, hogy hol lenne érdemes megjelenni. Azzal is foglalkoztunk ma, hogyan találjuk meg ezeket az oldalakat és szedjük őket listába. Ez a lista lesz az ÁLOM 100-as listád. Ezeken a helyeken szeretnél megjelenni.

 

Jó példa szinte bárki 100-as listájának egyik elemére az index.hu. Rengetegen olvassák, és ha megjelensz rajta valamilyen formában, tutira megugrik az érdeklődőid száma. Persze nem olyan egyszerű oda felkerülni és nem is mindegy, kit keresel meg ezzel kapcsolatban.

Csak egy példa. Tegyük fel, hogy valamilyen kozmetikummal foglalkozol. Beírod a Google keresőjébe, hogy site:index.hu „bőrápolás” és a kereső ki fogja dobni azokat a cikkeket, amikben szerepel a bőrápolás kulcsszó, vagy elhangzik a cikkben. Beállíthatod azt is az eszközökben, hogy mikori cikkeket keresel. Érdemes, hogy ne hozza fel a nagyon régi cikkeket.

 

Szóval megnyitod a cikkeket és megnézed, ki írta őket. Így tudni fogod, hogy ebben a témában vele lenne érdemes felvenned a kapcsolatot, ha tudsz neki ajánlani valami szuper érdekes témát, vagy ha érdemes lenne veled interjút készítenie.

A cikk írójának a nevére kattintva meg is kapod az elérhetőségeit. Ennyi az egész, és ez csak egy példa a számtalan közül, amit Balázs felvázolt nekünk.

Nagyon fontos, hogy tudd mi a te ajánlatod és tudd, kiket akarsz elérni, mert akkor el tudsz kezdeni keresgélni olyan felületeket, amiken érdemes lenne megjelenned. Minél látogatottabb egy oldal, annál jobb. Minél előrébb van a Google találatok között egy bizonyos témában, annál biztosabb, hogy ott neked is meg kell jelenned.

 

Csakennyikell 5. hét 2. nap beszámoló

 

Aztán nézd meg, hogy hol jelenik meg a konkurenciád! Például a következőképpen.

Ismét a Google keresőt használjuk. Tegyük fel, hogy arra vagy kíváncsi, milyen felületeken írnak az index.hu oldalról. Ilyenkor ki kell zárni a keresésből magát az index.hu-t, különben szinte csak a saját cikkeiket hozná a kereső. Annyi a teendőd, hogy beírod a következőt a keresőbe: "index.hu" -site:index.hu

Tehát a képlet: „konkurenciád neve” –site:konkurenciád webcíme

Azért kell beírni a „mínusz” site után helyköz nélkül a konkurenciád webcímét, hogy azt kizárd a keresésből.

 

Amikor már tudod, hol érdemes megjelenned, akkor akár célzott hirdetéseket is létrehozhatsz, mondjuk Facebookon, ahol megjelölheted, hogy konkrétan mely csoportok tagjaira célzol. Ez nagyon hatékony.

Viszont olyan csoportok is vannak, amik nem engedik, hogy a hirdetéssel vegyék őket célba. Ezeket egyszerűen nem tudod megjelölni a hirdetés beállításakor.

 

Ilyenkor melósabb lesz elérni azt a közönséget. Például kerülj be valahogy a csoportba. Nézd meg mik a feltételek! Iratkozz fel az alapító hírleveleire! Kommentelj az egyéb posztjai alá! Adj visszajelzés róla, ahol lehet. Ezeket el fogja olvasni az tuti. Esetleg rendeld meg a termékét és azt is értékeld, ahol lehet. Ha írsz cikkeket, akkor írj valamit, amiben megjelölheted. Ha nem írsz cikkeket, akkor kezdd el! :D Stb…

 

Ha még nem tetted, iratkozz fel a hírlevelemre, így nem maradsz le egyetlen hasznos tartalomról sem.

A fő, hogy kerülj közel a tűzhöz! Láttasd magad! Hívd fel magadra a figyelmet! Légy segítőkész minden felületen! Segíts az embereknek a hozzászólásokban. Előbb utóbb mindenhol észre fognak venni és a számodra legkomolyabb helyeken, meg fogják ismerni a tevékenységeidet és ha valóban értékes amivel és ahogyan foglalkozol, akkor elkezdenek foglalkozni veled ezeken a felületeken.

 

Még egy dolog. Érdemes olyan oldalakat keresni, akikkel közös a célpiacotok, de nem vagytok egymás konkurenciái. Például ha bőröndöket árulsz, akkor utazásszervezők felületeit ajánlanám, vagy mondjuk kerti faházakkal foglalkozol, akkor jók lehetnek neked a kertépítéssel vagy szép házakkal foglalkozó oldalak. Ha faanyagot akarsz eladni, akkor nézd meg, hol árulnak szerszámgépeket!

Érted már? Ugyan az a célközönség, mégsem konkurencia. Így segíteni is tudtok egymásnak.

 

Na ennyit a mai napról.

Ha érdekel, hogy mi történt eddig vagy mi jön még ez után a kihívásban, akkor iratkozz fel a hírlevelemre ! Nem mindent fogsz megtalálni a blogon.

Bővebb infót itt találsz a kihívásról: 

 

Bármi kérdésed, észrevételed van, lépj velem kapcsolatba  vagy akár a Facebook oldalamon! És ha már ott jársz, kattints a LIKE-ra, ha tetszenek az írásaim!

Köszi, hogy itt voltál ma is! :)

Szép napot! :)

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : álom 100, csek, csak ennyi kell, csakennyikell vélemény, keresés, online vállalkozás

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket:


Szerző

Kapcsolódó cikkeink:

 

.

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.