Csakennyikell 5. hét 1. nap beszámoló

Kategória: Csakennyikell napról napra | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Hiába az automatizmus és a kiválóan működő szoftverek, ha üresen kong az értékesítési tölcséred. Ez biztos, úgyhogy meg kell tölteni érdeklődőkkel. Erről tanultunk ma.

 

Csakennyikell 5. hét 1. nap beszámoló

 

Rengeteg módja van annak, hogy forgalmat generálj a feliratkoztató oldalaidon, de alapvetően két kategóriába minden egyes leendő vásárlód besorolható. Az egyik csoport, akikért pénzt fizetsz, hogy rád találjon, a másikban pedig azok vannak, akiékrt nem pénzt fizetsz, hanem az idődet. Szóval igazából mindenért fizetsz csak egyszer az időddel, egyszer a pénzeddel.

Egyet kijelenthetünk. A pénzeddel sokkal gyorsabban és sokkal komolyabb eredményeket érhetsz el, viszont nem szabad elhanyagolni az „ingyenes” módszereket sem, mert hosszú távon komoly profitra tehetsz szert ennek jóvoltából is.

Ilyen módszer például a tartalommarketing, aminek a lényege, hogy olyan értékes tartalmakat gyártasz rendszeresen, aminek a hatására egyre többen kezdenek el rád egy téma szakértőjeként tekinteni, ami miatt elkezdenek követni és ajánlani másoknak. Így a tartalmaidon keresztül rengeteg embert vonzhatsz az oldalaidra, amik aztán eljuttatják a követőidet az OPT IN oldaladra.

Ha a közösségi média felületein eléggé aktív vagy, például sokat kommentelsz, rendszeresen posztolsz, esetleg tartasz egy két videópartit vagy élő bejelentkezést, és mindezek tetejébe jelen vagy különböző csoportokban, ahol hasznos hozzászólásokat írsz, akkor ezek nagyon megdobhatják a követőid számát, amik eléggé megnövelik az aktivitásod mások általi elérésének arányát, aminek köszönhetően bármelyik posztoddal elérhetsz egy csomó embert.

Aztán még ráfeküdhetsz a SEO-ra, azaz a keresőoptimalizálásra. Ha ügyes vagy, ott lehetsz a Google találatok listájának az élvonalában. Persze csak a fizetett tartalmak után. Mindenesetre ezzel is szép eredményeket lehet elérni, az vitathatatlan.

 

Csakennyikell 5. hét 1. nap beszámoló

 

Persze ez az elérés még mindig nem lesz köszönő viszonyban sem egy hirdetés elérési számaival. Na de ezen nincs mit csodálkozni. Akármennyire is tök jó az Insta, Facebook, Pinterest és társai, mégis csak egy üzlet mindegyik. Azért vannak, hogy pénzt termeljenek. Senki sem fizetne hirdetésért, ha ugyan azt elérhetné egy kis idő ráfordításával is.

Listákat (kontaktokat) vásárolni is lehet. Ugyan nem jártam utána, de ez valószínűleg úgy lehetséges, hogy olyan listára iratkozol fel, aminek az adatkezelési tájékoztatójában benne van, hogy átadhatják harmadik félnek az adataidat. Ugye ezeket a tájékoztatókat ezer emberből, ha egy elolvassa. És még sokat is mondtam.

Egy biztos. Én az életben soha senkinek, semmilyen formában nem fogom átadni az adataidat. Úgyhogy nyugodtan iratkozz fel!

A legnagyobb igazság a marketing világában szerintem az, hogy annak lesz a legtöbb vevője, aki a legtöbbet tud reklámra költeni.

És ha már költségek. Amikor azt hallod, hogy valaki tízmilliókat költött hirdetésekre, az nem azt jelenti, hogy fogott mondjuk 20 millió forintot és azt elköltötte hirdetésre, aztán várta az eredményt. Inkább úgy néz ki a dolog, hogy elköltött mondjuk 500 ezret, megnézte az eredményét és ha többet hozott vissza, akkor ismét beletett mondjuk 1 milliót, amiből 1,5 millió jött be, ezért elhirdetett 5 milliót és így tovább. Nem egyben kell kifizetni a hirdetéseket, hanem fokozatosan. Az elejét megfinanszírozod és utána már a bevételekből tartod fent. Ha ez nem megy, akkor nem éri meg hirdetni.

 

Ha van tanulsága ennek a napnak, akkor az az, hogy amennyiben jó az ajánlatod, mindenképpen megéri hirdetned. Ne szivasd magad feleslegesen és ne húzd az idődet. A hirdetésekkel felgyorsítod és megnöveled a bevételeidet számottevő mértékben.

 

Szóval kábé ez volt a mai etap. Viszont mielőtt még tovább lépsz, és érdekel, hogy mi történt eddig vagy mi jön még ez után a kihívásban, akkor iratkozz fel a hírlevelemre ! Nem mindent fogsz megtalálni a blogon.

Bővebb infót itt találsz a kihívásról: 

 

Bármi kérdésed, észrevételed van, lépj velem kapcsolatba  vagy akár a Facebook oldalamon! És ha már ott jársz, kattints a LIKE-ra, ha tetszenek az írásaim!

Köszi, hogy itt voltál ma is! :)

Szép napot! :)

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : csek, csakennyikell vélemény, csakennyikell tapasztalat, csakennyikell, csak ennyi kell, marketing, hirdetés, online vállalkozás, vállalkozás automatizálás, automatizálás, automatizált értékesítés

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket:


Szerző

Kapcsolódó cikkeink:

 

.

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.